matte behöver du hjälp??

matte behöver du hjälp??

fredag 9 april 2010

Vårglädje




Tänk att även lilla ja´har fått en AWARD ifrån Filimarans Funderingar.


Jättekul och hedrande. Vilket fint påskägg!!!!!


Eftersom det var en så härlig vårdag soligt och lekande vårvindar tillbringade jag hela dagen ute i trädgården. Klipte och rensade bland perennerna, spred gödning till både blommor och gräsmatta. När jag kom jag in och upptäckte att jag fått en AWARD. Det hände för ett par veckor sedan, Hade tänkt hitta på personliga motiveringar till var och en som jag vill skicka AWARDEN vidare till, men jag har inte hunnit. Tyvärr!
Va´gla´jag blev, när jag upptäckte att jag fått den.


När man fått en AWARD ska man:
1. Lägga ut den
2. Ge den till 12 personer (men jag kan inte komma på mer än dessa 10)
3. Länka till dessa också.
4. Meddela dessa att de har fått den.
5. Ange vem man har fått den ifrån.


Det finns så många otroligt bra bloggar, så det är svårt att välja vilka som ska få en AWARD. Det är svårt ge personliga motiveringar till var och en. Tycker att alla är så bra och inspirerande, följer dem alla med intresse.


Men dessa vill jag ge den till:













6. medeashem.blogspot.com






9. novisenhandarbetar.blogspot.com




5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket, alltid trevligt att få dessa små "presenter" för då vet man ju att andra läser och även gillar det de läser. Jag har fått denna award från några fler så jag lägger helt enkelt till ditt namn och ger den vidare till alla mina läsare. Ha dig nu en riktigt härlig valborgsmäss i din fina trädgård - men glöm inte att njuta också, inte bara gräva. /Marie

Maria sa...

Tack så hemskt mycket!!
Precis som Marie skrev här ovanför så har jag ganska nyligen skrivit om just den så jag skriver in ditt namn och länkar till din blogg i det inlägget.

Ha en trevlig valborg och njut av vår och trädgårdstider!

/Maria

Mia sa...

Tack så mycket, detta var ordentligt plåster på såret. 9 april var ju ett extra kul sammanträffande, då hade jag nämligen födelsedag :)

elisabet sa...

Tack så mycket!

Kommer inte att skicka den vidare eftersom den har figurerat ett tag bland alla bloggare. Men tack så väldigt mycket

Editor sa...

Tackatr för awarrden! Jag ska ta mig an den snart!

Ha en fin dag!

Caroline