matte behöver du hjälp??

matte behöver du hjälp??

tisdag 28 januari 2014

Nytt år - nya förutsättningar…..

Tänk att snart har årets första månad redan försvunnit.
Tiden bara rusar iväg… eller är det jag som inte riktigt 
hänger med - har ju så gott om ledig tid.

Skrev ju ett par inlägg i höstas sedan blev det inte mer… julen kom 
 och den förlöpte bra. Nu firade jag den helt annorlunda, var inte hemma - 
har dessutom bytt bostad. Visst fanns han i mina tankar, men det kändes bra.
Jag vet ju att han har det bra där han är.


Nu har vi äntligen fått lite snö, denna ljuvliga julros hade precis slagit
ut när det började snöa.
Men det har kommit mer, så nu är den översnöad.
Någon som är glad för all snö är min lilla hund, som älskar att hoppa, skutta och gräva i den. Blir som en riktig isklump - då hon är så lurvig. Här vilar hon ut efter en tur i snön.



1 kommentar:

Mia sa...

Oj, nu har det varit en lång stund som jag bara sporadiskt läst bloggar,hos dig har det visst hänt mycket, så bra att du känner att det går mot lite ljusare tider :)