matte behöver du hjälp??

matte behöver du hjälp??

lördag 26 oktober 2013

MIKAELI MARKNAD HÖSTEN ÄR HÄR !!'

Den sista tiden har varit ömsom upp och ömsom ner. Det är svårt att sätta ord på den oro jag känner inför framtiden. Men det är tur att jag trots allt är optimistisk, för det mesta i alla fall. Åh så är det så skönt att jag har mitt lilla hjärta, min hund.  Hon hjälper mig att klara av de tunga dagarna.
När jag började skriva här igen, tänkte jag lite oftare men det är inte alltid så lätt….

Igår var det Mikaeli marknad här i byn, och vädret var lika härligt som "vanligt" denna höst.
Naturligtvis var vi där för att "fynda". Men något garn blev det inte, trots att där fanns minst två garnförsäljare. Så när jag kom hem beställde jag från Sticksömmen, som hade det garn jag ville ha, ska sticka några par vantar med mönster till jul, har jag tänkt.

Inga kommentarer: