matte behöver du hjälp??

matte behöver du hjälp??

fredag 28 mars 2014

                             
                                                                   VÅR ??                           

Sitter på altanen och njuter av solen, dagens stavgångs pass är avklarat. I varje busksnår som jag passerar, lyser det alldeles blått av blommande scilla och vårstjärna. Härligt !
Läppjar nu på min espresso, njuter av de tidiga blommorna i min lilla trädgård.
Framför mig står en stor korg full med alla mina ufo, ska gå igenom dem och se vad som ska göras med dem. Några kommer jag att riva upp, en av de ofullbordade tröjorna ska göras klar. Tar nog med mig den till stick kaffet imorgon, så blir den i alla fall klar.
I morgon kväll bär det av ut på österlen, där goda vänner har bjudit till en 50-tals fest, de ska bli kul.
Har sytt en pepitarutig  kjol, och nu ska jag sy en nätunderkjol till den. Det är väl egentligen inga kläder som jag passar i men ska det vara 50-tal så ska det..

Inga kommentarer: