matte behöver du hjälp??

matte behöver du hjälp??

fredag 11 april 2014

En händelserik och fantastisk vecka.


Den började för en vecka sedan, mina nya stickvänner hade hyrt ett hus på österlen över helgen.
Jag hade en sådan tur att jag kunde hänga med, det fanns plats för mig och även för Miranda.
Åh vi fick en härlig långhelg, med mycket stickning, snack, bastubad och jacutsi-bad. Helt underbart!!
Trots att vädret inte var det bästa, tog Miranda och jag flera långa promenader, längs havet. Strandängarna lyste blåa av all scilla - det var så vackert.
De tumlösa vantarna, förblev tumlösa, det var inget bra jobb när man är så många och det snackas så mycket. Fick plocka fram någonting som var enklare, som inte krävde så mycket tankearbete.

Resten av veckan har man varit helt uppfylld av den gånga helgen som var så fantastisk.
Idag hade jag tänkt göra lite trädgårdsarbete, klippa gräset bland annat, men natten och förmiddagens duggande satte stopp för det. Synd!! 
Har i alla fall planterat om tomaterna, och satt scarlotten lök 

Inga kommentarer: