matte behöver du hjälp??

matte behöver du hjälp??

måndag 21 april 2014

Så var den glada påsken slut

---------Vilken underbar påsk vi fick i år, trots allt. Den började inte så bra, då jag tack vare min envishet fick en stor tung platta på foten. Resultatet blev ett brutet mellan fotsben - men det kunde ha varit värre.
Som plåster på såret kom ett paket från Strömstad, Stickameras Mix &Matcha byte. Med ljuvliga garner  och mumsiga lakrits/chokladstänger. Tack Annette !! Ditt paket skickas i veckan.
På långfredagen kom goda vännen "från sta´n", vi gjorde en liten konstrunda innan vi åt den för mig tradiotinella långfredags gäddan. Den var för övrigt fantastiskt fin och god.

Idag har Miranda och jag gjort ytterligare en konstrunda, men denna gång på Österlen. Jag ville titta på en stickutställning och textilt hantverk med japanska influenser. Intressant.

 
                                                    Innehållet i mitt Mix & Matcha paket.

Inga kommentarer: