matte behöver du hjälp??

matte behöver du hjälp??

fredag 9 maj 2014

LJUVLIGA TULPANTIDER!!




Ja, nu prunkar mina fina tulpaner som bäst, det är en fröjd att sitta på uteplatsen och bara njuta
av dem. Dessutom har jag nu gjort rabatten framför uteplatsen nästan helt klar, det ska bara plan-
teras ett par buskar till. Häromkvällen sattes en lavendelhäck närmast altanen. LJUVLIGT
Åh idag sattes ett par fina buskrosor - så nu är äntligen baksidan färdig. För ett år sedan när jag
flyttade in var här bara gräsmatta, är så nöjd med resultatet.


Eftersom jag är så trädgård och växt intresserad har jag anmält mig till ett nytt byte
som sticka mera har, där man ska byta garn och en växt - kul ide´ tycker jag. Har redan
fått reda på vem jag ska byta med, så nu gäller det att fundera ut något roligt och trevligt att
skicka iväg till henne.
När solen skiner är då åker min sock stickning fram, måste göra den färdig i helgen, har en
bröllops kudde som ska vara klar till midsommar, och det är en hel del kvar att brodera på
den.

Inga kommentarer: